coolsocial.net md6.vcp.ir CoolSocial.net Badge

تصویر ثابت

X بستن تبلیغات
X بستن تبلیغات

دانلود بازی فرمان های داغ: بهترین رانندگان جهان Hot Wheels: World’s Best Driver

دانلود بازی فرمان های داغ: بهترین رانندگان جهان Hot Wheels: World's Best Driver

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

Hot Wheels: World’s Best Driver به بازیکن اجازه می دهد تا پشت فرمان ماشین های قدرتمند بنشیند و خود را در صف ممتازترین رانندگان محک بزند. گیم پلی این بازی شامل رقابت های پر سرعت و نفس گیر است که در قالب آنها سبک های مختلف رانندگی تیم های مختلف به نمایش در می آید. رکورد شکنی تیم سبز در سرعت، شاهکارهای نمایشی تیم قرمز، دقت و تکنیک تیم آبی و پرش های رکورد شکن تیم زرد. این بازی بازیکنان خود را با محدودیت هایشان آشنا می کند تا بدانند که برای رسیدن به سطح بهترین رانندگان جهان چه کمبود هایی دارند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی فرمان های داغ: بهترین رانندگان جهان Hot Wheels: World's Best Driver

برخی از ویژگی های این بازی:

تجربه ای هیجان انگیز با ماشین های قدرتمند- Hot Wheels: World’s Best Driver مهارت های بازیکن را با سرعت تمام نشدنی، شاهکارهای رانندگی و پرش های رکورد شکن به عرصه ی امتحان می کشاند.
به تیم Hot Wheels بپیوندید- Hot Wheels: World’s Best Driver بازیکن را به مسابقاتی پر هیجان می برد که ویژگی های تیم های زرد، سبز، قرمز و آبی را به نمایش می گذارد.
ماشین های پر قدرت بزرگ Hot Wheels- Hot Wheels: World’s Best Driver در قالب خود 24 ماشین قدرتمند دارد که همه ی سلیقه ها را راضی می کند.
محیط های حیرت انگیز- Hot Wheels: World’s Best Driver بازیکنان را به مکان های بیگانه و جاده های دور می برد.
با دوستان و خانواده مسابقه بدهید- Hot Wheels: World’s Best Driver با جذابیت خود خانواده و دوستان را درو هم جمع می کند و آنها را به یک مسابقه ی چند نفره فرا می خواند.
لذتی تمام نشدنی- Hot Wheels: World’s Best Driverبازیکن را در امتحان کردن شانس خود در مراحل مختلف بازی آزاد می گذارد، بازی آسان، غلبه ی دشوار!

دانلود بازی فرمان های داغ: بهترین رانندگان جهان Hot Wheels: World's Best Driver

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT series 512 MB RAM / ATI Radeon HD 4850 512 MB RAM
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 4 GB HD space
Sound: Direct X compatible

دانلود بازی فرمان های داغ: بهترین رانندگان جهان Hot Wheels: World's Best Driver

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی فرمان های داغ: بهترین رانندگان جهان Hot Wheels: World's Best Driver

 

راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Hot.Wheels.Worlds.Best.Driver.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل Setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی SKIDROW شوید و فایلهای SKIDROW.ini, steam_api.dll, Steamclient.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...