coolsocial.net md6.vcp.ir CoolSocial.net Badge

تصویر ثابت

X بستن تبلیغات
X بستن تبلیغات

دانلود بازی اکشن سام ماجراجو – Serious Sam 1

 

Serious Sam دانلود بازی اکشن سام ماجراجو   Serious Sam 1

این بازی در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید که توانست هیاهوی زیادی را در دنیای بازیهای کامپیوتری به پا کند حرکت مهم در انقلاب بازی سازی بود داستان این بازی رویارویی بشر در آینده با موجودات فضایی است در این بازی سم باید جنگجوی شما باشد و شما نیز با افکار خود سم را به پیروزی هدایت کنید و مکان حمله فضایی ها در کشور مصر است.

اوج لذت این بازی به هیجانی بودن و اکشن بودن و تیر اندازی بودن آن است که با گرافیک عالی و داستان جالب این بازی هنوز طرفداران خاص خودش را داراست در سال ۲۰۰۱ این بازی بهترین نمرات را از آن خودش کرد و بسیاری طرفدار و شیفته این بازی جذاب شدند که واقعا ارزش داشت از بازی ای طرفدارای کنند که در سال ۲۰۰۱ با گرافیک همچنین عالی پا به دنیای کامپیوتر گذاشته است.

Serious Sam HD The First Encounter نسخه جدید serius sam 1 است که به شما تقدیم میکنیم در این نسخه تصاویر و فیلم های بازی HD و پیشرفته شده اند که بسیاری از گیمرها هنوز این بازی را به سبک جالب اکشن بودنش و همچنین داستان بازی اش می پسندند. این بازی خیلی معمای پیچیده در برابر حملات موجودات ناشناخته به زمین دارد که خودتان بازی خواهید کرد و معما را حل خواهید کرد.

هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و اکشن را از پی سی آی مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...