coolsocial.net md6.vcp.ir CoolSocial.net Badge

تصویر ثابت

X بستن تبلیغات
X بستن تبلیغات

دانلود نسخه ی نهایی بازی Batman Arkham City

دانلود نسخه ی نهایی Batman Arkham City Game of the Year Edition

.•● برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی ●•.

:: به همراه خرید پستی ::

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

▐کرک فیکس به پست اضافه شد ▐

چند وقته منتظر یک بازی درست و حسابی هستید؟ یک سال, 3سال یا بیشتر بالاخره انتظاره ها به پایان رسید ونسخه ی معتبر بازی Batman Arkham City منتشرگردید.و سایت ایرانیان دنلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی نسخه ی معتبر این بازی رااماده ی دانلوده نموده است. این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های سال 2012 دانست که در مجله های بزرگ امتیاز دهی نمره ی خارقلعاده ی 9.5 و10 را ازعان خود نموده است. که در نوبه ی خود یک نمره ی بسیار بالا می باشد.شهر آرخام شهر نسبتا بزرگ و تشکیل شده از چندین بلوک است.در این شهر می توان کلانتری ، موزه ، پارک و قسمت های مختلفی را مشاهده کرد.ساختمان های شهر به سبک دهه ی 30 و 40 ساخته شده است ، که چهره ی هنری به شهر داده است و با مشاهده ی هر ساختمان و مقایسه ی آنها می توان به دقت بسیار زیاد گرافیست های RS پی برد.در چنین شهر بزرگی بتمن چاره ای ندارد جز با پای پیاده در خیابان ها و بالای ساختمان های آرخام به جستجو در شهر بپردازد.داستان بازی از جایی شروع می شود که بروس وین در حال سخنرانی در مورد آرخام و بستن آن است که ماموران Hugo Strange وی را دستگیر کرده و به آرخام می آورد و در مورد اجرا کردن Protocol 10 و تبدیل به قهرمان شدن سخن به میان می آورد و اینجا جایی است که کنترل بتمن به بازیکن داده می شود. و به نوعی بازی شروع می شود. شما در این بازی مبارزات بسیار زیادی خواهید داشت. مبارزات سخت و دشوار از امکات خوب این بازی می توان به وجود ماموریت های جانبی بی شمار که کم از ماموریت اصلی را ندارند ، اشاره کرد که عطش کامل کردن آنها حتی بعد از به پایان رساندن بازی کاملا محسوس است.از مبارزه با Mad Hatter گرفته تا پیدا کردن قاتل سریالی ای Bane و یا کمک کردن به در نابود کردن کپسول های تایتان.در این نسخه کاوش کردن محیط حرف اول را میزند.اگر شما در قسمت های مخفی کارانه ی بازی محیط را به خوبی نشناسید مطمئنا نمیتوانید به راحتی مراحل را پشت سر بگذارید.حتی در مراحل مخفی کاری(Predator) هم شاهد پیشرفت دشمنان هستیم.بعضی از دشمن ها مجهز به Thermal Vision هستند که شما را در تاریکی پیدا می کنند و بعضی از آنها با گذاشتن مین شما را از پایین آمدن از ستون ها منصرف می کنند.حتی بعد از دیده شدن شما بعضی از دشمنان با شلیک به ستون ها کار را برای شما سخت تر از قبل می کنند. بیشتر از توضیح نمی دهیم. شما می توانید این بازی را دانلود نموده و بقیقه امکانات را خود تجربه کنید.

 

تصاویری از محیط بازی:

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Microsoft Windows XP SP3, Vista SP2 or 7
CPU: Dual-Core CPU 2.4 Ghz
RAM: 2GB
Graphics Card: NVIDIA 8800 or ATI 3800 with 512MB of VRAM
Sound: Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card
Hard Drive: 17.5GB free disk space

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: بخش اول ::

:: بخش دوم ::

:: بخش سوم::

:: بخش چهارم ::

:: بخش پنجم ::

:: بخش ششم ::

:: بخش هفتم ::

:: بخش هشتم ::

:: بخش نهم ::

:: بخش دهم ::

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

رمز بازی یا همان

product key

11111-11111-11111-11111-11111

برای دانلود کرک فیکس اینجارا کیک کنید

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

◄ Ashampoo Burning Studio 10 ►

◄ UltraISO Premium.v9 ►

◄ Alochol 120% ►

◄ Winrar 64 Bit ►

◄ Winrar 32Bit ►

◄ ۷Zip 

:: شما کاربران عزیز می توانید بازی Batman Arkham City را به صورت اوریجینال در 5 دی وی دی با بسته بندی شکیل از فروشگاه ایرانیان دانلود تنها با قیمت 6000 تومان سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید ::

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...